music, labo, relax.

   R&B/Hip Hop     Club/Electronic     Jazz     World     Japanese     Others     Past (-07/2)     クルマ     メカ     雑記     未分類 

スポンサーサイト


The Dream: I Luv Your Girl/Fast Car [R&B]

R&B/Hip Hop / 2008.01.14
The Dreamと言えば、昨年末にアルバムが出ました。
The Dream: Love/Hate [R&B]The Dream: Love/Hate [R&B]
(2007/12/11)
The-Dream

商品詳細を見る
その中から印象に残った曲を2つ。

I Luv Your Girl

早くもリピート中。
爬虫類系のフロウに加えて、例の「アー」とか「エー」とかですね。
かなりハマります。
歌詞がまた、なに、略奪愛?つうか最悪に生々しくてね。
そう、こいつのキモは歌詞ですよ。
詳細は「続きを読む」にて。

Fast Car

それからこれ。
80's風ミッドダンサー。
打って変わってかなり爽やか。
夏のマイアミをユルく流すホットロッドってところでしょうか。
マイアミ行ったことねえけど、まあそんなかんじでしょう。
iPodのドライブ用プレイリストにエントリーしました。
ちなみにこの曲、前述のJ. Holiday "Bed"同様、L.O.S氏がプロデュースしたようです。
[The Dream: I Luv Your Girl Lyrics]

Mm mm

The american Dream... mmm mmm

And you know what I mean ahh... baam baam

Radio Killa... ahh

Should beat the track up like Gorrilla...

AHH AHH!

Yeah We be up club, I see her do her thang,
I might wanna' rap, but she'll make you sing,
I was on her, she was on him,
She all up on ma thang, put tha thang on her hip
She ATL pop, don't know how to act,
She left for one song, and came right back,
Grindin on me, the rest of the night
Her man started muggin', he could see it in my eyes,

[Chorus:]
Lil' mama so hood, (I love your girl)
Lil' mama stay fly (I love your girl)
Wife beater with the denim (I love your girl)
She keeps them heels on high, (I love your girl)
Man look at shorty roll, (I love your girl)
Man, look at shorty go, (I love your girl)
Sorry I got it in for your girlfriend.

[Bridge:]
And she runnin' Fingers through her hair, tryin ta call her over there but she like,
F**k! That nigga!
She drop it down to the floor, I'm like shorty you should go, and she like,
F**k! That nigga!
Call it in B, I want her on me, all up in my head, now she in my bed,
I, IIIIII, III

Me and lil shorty in the back, Talkin' bout dis, talkin' bout dat,
Got her on patron?, she actin' all bad,
Girl chose me, Don't be mad.
Kelly told y'all don't bring 'em in the club,
The way she rock that, got the boy in love,
And I pray that y'all ain't serious, cause seriously shes on my dick.

[Chorus]

[Bridge]

OH, III, ehh, ehh, OH, III

The American Dream...

Usually, You won't see me hate,
On another dude,
Ma got me up and get willin to separate you
From ya boo,
But she on me, and I'm on her,
We walkin' out the club, shawty what's up,
Mm I want her in the worst way, plus I just found out that it's her birthday

[Chorus]

[Bridge]

Part of me feels so bad, but OOh! not that bad.
Situation got you mad, I would be too, cause damn she bad.
Damn she bad, bad, bad, bad,
Damn she bad, bad, bad, bad...

Yeahh... heh... heh...

コメント

- O谷

'I luv your girl'の歌詞の内容が知りたいというリクエストがありました。
日本語に直すとニュアンスが大分変わってしまうのですが、
意味としては、だいたいこんなかんじでしょうか。

--
クラブで出会ってさ 彼女がしてることをこの目で見たんだ
俺はラップしたいかんじだけど お前は歌い出したくなるかもね
俺は彼女の上で 彼女は彼氏の上だったってこと
彼女は俺にくっついてきた 俺のモノをケツに押しつけて
アトランタポップみたいだろ どうすりゃいいかわかんなくてさ
ちょっとだけいなくなったけど すぐに戻ってきた
そのあとは一晩中 俺の上で腰を振っていた
彼女の男はきょどりはじめた 俺の目を見て気づいたかな

[Chorus:]
彼女はすげえやばいよ
彼女はぶっとんでる
俺はデニムを履いた寝取り魔
彼女はかかとを高く上げ続けてる
なあ見ろよ お前の女が悶えてるのを
なあ見ろよ お前の女がイくところを
悪いね 俺はお前のワイルドな彼女とやっちゃってるんだよ

[Bridge:]
彼女は指を髪に這わせてさ 彼氏があっちにいるぜって教えてやってるのに
「クソ食らえあんなニ○ー!」ってかんじなんだよね
俺を床に押し倒して もう行ってやりなよって言ってるのにさ
「クソ食らえあんなニ○ー!」ってかんじなんだよね
その言葉を電話で伝えてやりなよ 俺の上にいてほしい
忘れやしない いま彼女は俺のベッドの中にいる

俺と子猫ちゃんは陰でいろいろおしゃべり
なあパトロンさん お前の彼女がひどいことしてるぜ
彼女は俺を選んだ 気が触れるなよ
ケリープライスも「女をクラブに連れてくな」って歌ってたろ
彼女の振る舞いは男を虜にするのさ
みんなあんまり夢中にならなきゃいいけどね
だって実際、彼女は俺の―の上にいるんだからさ

[Chorus]

[Bridge]

俺はお前に憎まれる筋合いじゃないぜ
俺は彼女に使われて お前から引き離そうとさせられてるだけさ
でも実際 彼女は俺の上にいて 俺は彼女の上にいる
俺達はクラブの外でも仲良くしてる
ああ めちゃくちゃにやりてえよ
おっとそういえば 今日は彼女の誕生日だったな

[Chorus]

[Bridge]

すげえ悪い気がするよ っておいおい 悪くないね
この状況がお前を狂わせる 俺も同じさ 彼女すげーやばいから
ああ やべーよやべー
ああ やべーよやべー

※お断り:この歌詞は、私の考えや実生活とは一切関係ありません
2008.03.09 Sun 17:55 URL [ 編集 ]

管理人のみ閲覧できます -

このコメントは管理人のみ閲覧できます
2008.03.07 Fri 02:53 [ 編集 ]

- O谷

イエーi be baaaaaaaack!!!!


・・・

iChat、待ってるね。
吹雪のニセコのオージー牧場ぷり、一度拝見したいものです。
2008.01.15 Tue 21:57 URL [ 編集 ]

- O谷

プレシャスで約束したからな!
2008.01.14 Mon 21:25 URL [ 編集 ]

- いぬ

祝・再オープン☆
2008.01.14 Mon 19:34 URL [ 編集 ]

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

トラックバックURL
> http://mlr.blog48.fc2.com/tb.php/144-0d914759
Template by まるぼろらいと & O谷

Copyright ©music, labo, relax. All Rights Reserved.
